Att tanka på med härlig energi

Junior kom upp idag, frågade om tvättid och gick ner och slängde i en maskin, dock sina arbetskläder men skönt ändå att han tar ansvar själv för sina saker. Sen frågar han om VI kunde åka till köpcentrumet o shoppa lite och fika. Jag var i behov av nya träningskläder så självklart blev min tanke.. hade redan innan tänkt att jag skulle bege mig ut o kolla lite.  Vi åker iväg o jag frågar inte ens Jazz utan lämnar honom hemma.  Har lite för svårt för vår sits just nu så detta är enda sättet som jag kan förmedla att det är galet.. förutom mitt meddelande igår då. 

Hittar 2 toppar på Stadium för 99 spänn styck. Junior som tränat nästan hela sitt liv säger att detta är bästa märket. Lite förvånad över färgerna, jag som är rädd för färger o allt.  😎

Vi fikar o vi pratar om jobb och livet. Är så glad att jag har sån fin son. 

Vi shoppar lite mer innan vi åker hem. Förbi Rusta för att köpa shampoo o naturligtvis kommer jag ut med lite annat.  Jag är ju rädd för färger som jag sagt… Mina turkosa kuddar byts ut mot gråa. O en ny grå pläd.  

Väl hemma igen… Pratat med en annan barndomsvän som är en av dem som sagt upp bekantskapen med den jag åkte i luven med igår ,  hon är inte förvånad över vår gamle väns fasoner.. o hon kan tänka sig ta en sista minuten resa.. beroende på en tripp blir av eller ej med sin kille. Det var väl inte helt klart där ännu. 

Så kanske kommer jag iväg ändå..  kanske.  

Kommentera

