Galet.  Helt galet. 

Vi hade häromdagen ännu ett fel med pannan, jag fick sitta o sms:a mina grannar för att säkerställa att vi kollade allt innan Jazz ringde elektrikern.  Och att se till att någon var hemma när snubben kom förbi på em…. men nu e pannan igång igen o elementen funkar igen.  Jazz fick gå upp till grannen som bor längst upp, i takvåningen. Hon har antingen kallt som fan eller varmt som fan. Jag har hela tiden varit nyfiken på hur hennes lya ser ut.  Hon har en 2a o som en takvåning så jag har gissat mig till att hon har snedtak däruppe.  Jag har förut sagt till Jazz att jag skulle gärna ha en takvåning så det gäller att vara framme om hon skulle få för sig att flytta. (med strulet vi haft med pannan o brist på värme får man ju hoppas att hon tids nog vill flytta.  😎) Hursomhelst. Jazz var upp o hjälpte henne med element som inte funkade o när han kom ner var han lyrisk.  Lyan var tydligen jättefin.  Snedtak ja, en stor 2a med öppen planlösning . Dock inte badkar o ingen öppen spis.  Men sa att jag kunde avstå för det för att få takvåning. Haha. Tids nog kommer ju junior flytta med o då behöver vi ju inte en trea… Då är det bara att komma fram till att hon skall förstå att hon vill flytta.   Hihi 

Men… På tal om annan bostad… ni som bor i Sthlm blir ju kanske inte så förvånad men annars…. Detta hus… Ligger ilofs mitt inne i stan, centralt. (junior bodde ju i det området för några år sen med sina andra familj, jättefint område). Detta hus…. Har den nya ägaren betalt….. Drumvirvel. 


Elva.  Freakin  Miljoner.  

Amen hallåååååååååååå.  Galet.  Helt galet.  

Kommentera

