Mil på mil

Vi hade igår en överraskningsfest för mamma som fyllde 70 förra helgen.  Hela släkten tackade ja och så även några gamla kompisar till henne från min uppväxt.  

Snacka om att bli överraskad. Så tagen på sängen.  

Det var även första gången Jazz var med till min släkt, han har ju alltid jobbat när jag varit upp o hälsat på. Gick görbra. Sonen min var stiligast med kostym och slips.  

Jag slog dessutom till med klänning.  Känner man mig så vet man hur udda det är.  Hade med mig backup ifall jag skulle ångra mig. 

Kände mig riktigt snygg till och med.  De tappade kilona var ju en del i det förstås o ser fram emot att få frossa i sommarklänningar.  

Nu är vi hemma i alla fall, trött som fasiken efter att jag suttit i bilen 11 timmar av resans 35 timmar.  

Så…. Det var den helgen. Till slit i släp nu då.  Min tidiga vecka i alla fall vilket är finfint.  

 

One thought on “Mil på mil

Kommentera

