Att vara periodare

Dagen har bestått av detta. 


Först läste jag färdigt Keplers Kaninjägaren o det har tagit flera veckor faktiskt.  Jag har alltid älskat Keplers böcker men denna var inte bra o då jag är periodare med böcker så kan en dålig bok göra att det tar lång tid innan jag kommer genom den.  Samtidigt som jag köpte den boken för flera månader sedan köpte jag ju en annan.  Av en annan författare som jag diggar.  Den har jag börjat med nu. 


Samtidig som det är skidor på tv ligger jag och vänder blad, har ännu inte kommit in i boken ännu så därför är typ wp mer intressant. 

Utöver det så har jag suttit o kollat lite på boende på Österlen i sommar, det är ju ett ställe som jag vill besöka. Kollade ju för några år sedan o var ju ute i sista sekunden så det kostade ju mer än en sista minuten ju.  Än kan jag ju inte boka något då semestrarna inte är satta ännu.  Men snart hoppas jag. 




Så jäkla vackert…. Sen kolla runt lite i omgivningarna med.  

3 thoughts on “Att vara periodare

  1. Lyllos dig, jag har precis läst ut 18 grader minus (sååå bra!) och har Kaninjägaren på vänt, nu inte så peppad på den dock 😉

    • Ja Österlen är ett ställe som jag alltid velat till. Detta är är kanske året som vi tar oss dit? Kepler. Jag älskar deras böcker…Tills denna. 😕

Kommentera

