Dagen innan…

Imorgon är det dags.  Att ta srålfågeln till ett varmare land. I stort sett klar med packningen. Typ necessären kvar. 

Igår hade jag o Jazz ”kvalitetstid” VI tände ljus, tog ett bad, delade på en flaska Amarone o avslutade det sedan i sängen.  Det var alldeles för länge sen kom vi fram till efteråt. Men vi är ju så sjukt trötta båda två. 

Igår var det 2 kolleger​ som.frågade hur jag mådde, sa att jag såg så trött ut.  En vecka med sol hoppas jag kommer göra susen.  

Igår höll jag på o stressa ihjäl, för att avsluta mina egna ärenden då jag idag kommer jag ha andra uppgifter. Började nästan grina på em när jag märkte att jag var själv på telefonen.  Efter en stund så kom en av kollegorna o plockade upp ett par ärenden som jag hade, som jag hade frågat henne om innan. ”Jag kan lösa dessa på fredag”  Underbara människa.  

Idag efter jobbet skall jag hämta upp väninnan hos hennes mamma, hon kommer redan vid lunch o skall spendera några timmar med sin mamma så hämtar jag henne efter jobbet.  

Snart bär det iväg.  

One thought on “Dagen innan…

Kommentera

