Med nytankad energi, rätt in i kaklet.  

In på jobbet imorse och den kollegan som sagt flera gånger under veckorna som var att jag såg s trött och sliten ut utbrast istället ”Så utvilad o fräsch du ser ut” Precis så kändes det när jag kom dit. Kände mig riktigt påtankad på energi…. Rätt in i kaklet, hade tydligen varit helt galet där förra veckan när jag inte var där så de tog verkligen emot mig med öppna armar.  O satan i gatan va det ringde.  Var på jobbet 30 minuter innan arbetstid för att rensa lite mail (funderade igår på om jag skulle logga in och rensa redan igår men NEJ, jag har semester!!!)   Stannade 30 minuter efteråt med för att röja undan lite saker o sen hem. 

Tog en liten promenad i solen innan jag landade på balkongen med en kaffe.  

Jag har ju bestämt att sätta igång Zumban igen så på torsdag har jag bokat ett pass, det är dessvärre ett senare pass, gillar inte det.  Men en kollega som tränat på F&S som skaffat ett kort på mitt ställe vill Zumba även hon så nu är det inbokat i alla fall. Sen får jag se.  😎

Har haft en jäkla dipp på VV o semestern har ju inte gjort det lättare så idag är en nystart. Äter frukt för fullt nu så jag inte skall springa iväg o köpa godis. Haha. 

Igår var det en fixardag här hemma. Jazz har jobbat mycket när jag var borta så vi kavlade upp ärmarna o fixade här hemma.  Städ, tvätt, bildäcksbyte…


….. Men även sitta på balkongen en stund o dricka kaffe o läsa. 


Nu skall jag ”bara” se till att min energi håller i sig.  😎

Kommentera

