Till ända

Då var helgen över.  

Igår kväll så invigde jag mina nya glas. ÄLSKAR dessa glas som jag sprang på första gången på ett favvoställe här, hotel Pigalle. Blev kär i dem för flera år sedan o vips för några månader hittade jag ju ett ställe som säljer dessa.  Först köpte jag rödvinsglasen o nu i veckan köpte jag dessa, de som jag alltid dricker Cava i. 

Hemma hade jag dock inget sånt så jag hällde upp en rosé


Idag bestämde vi oss för att åka ner på stan, jag för att handla lite nya träningskläder, nya dojjor o toppar var tanken. 

Vi stannade till o fikade o här blev det svårt att hitta nåt någorlunda okey med tanke på vad jag stoppar i mig nuförtiden. Jazz åt smörgås o morotskaka… O jag detta 


Yoghurt o granola. Cappuccinon var bestämt innan. Gott gott. 

Hittade billiga dojjor som var jäkligt sköna dessutom.  299:-. O ett par toppar.  Väldigt var färggrann jag kommer bli.  😎

One thought on “Till ända

  1. Kul när man hittar sådant man gillar och vill köpa. Affärer är inte det jag gärna vistas i,men det händer. I dag behöver jag ett par nya långbyxor så jag har varit i butiker, fann det jag sökte, köp blev det av både byxor och en blus/jacka! Handlar jag så blir det oftast fler än ett plagg… när jag ändå är på gång! 🙂

Kommentera

