Långfredag, lång fredag

Junior åkte hem till sina småsyskon igår efter att vi gjort upp planen för em/kvällen.  En mamma-son-kväll. Middag, nån öl o sen bio. 

Möttes upp vid en uppgrävd Aveny en kall och bistrig eftermiddagstimme, jag var ju själv lite för tidig så jag slank in på Junggrens café för att få mig lite värme i form av en enkel kaffe.  Junior mötte upp mig där o vi tog oss ner till Joe Farelli där vi intog middag. En svingod pasta med öl till. 

Sen iväg till bion där vi tog en öl på Danilo innan bion 

Väl i bilsalongen så var största hindret att vi inte kunde följa matchen mellan Frölunda-Brynäs o i efterhand så var det väl lika bra det 

Bion vi såg var Patriot Day, om Boston Marathon, okey men inte mer för mig… Junior däremot tyckte den var jättebra, sen är ju Wahlberg hans favvoskådis med. 

Sen hem i kyliga Göteborgsväder. 

En mycket mysig dag vi fick min son o jag. 

Kommentera

