Traditioner o rörelse

Då har helgen snart gått, vi har tagit det väldigt lugnt, verkligen laddat batterierna. 

Igår tog jag mig en promenad på slingan vi har i närheten. Behövde rensa lite tankar. Vädret var sådär men jag klarade mig från regnet. 


Idag så påminde jag Jazz om det som gått o blivit en tradition i påsk. Av en händelse för några år sedan åkte vi till Hönö Klåva en påsk o fiket som finns där hade öppet trots det var påsk. Säsongen är ju allt annat än startad om man säger så.  Så förra året åkte vi dit igen, så därför påminde jag honom om detta så vi tog oss en tripp ut idag o vi hade rätt tur med vädret till och med.  



Jag älskar verkligen den där lilla ön, jag är ju annars inte mycket för öarna här utanför.  Har varit där alldeles för sällan för att få en känsla för den.  Denna däremot har fastnat.  

Denna helg har bestått av allt annat än nyttig mat, känns som jag levt på godis. 😞

Så kvällens träningspass som jag hade bokat förra måndagen åkte jag iväg på, trots att min​ kollega inte kunde idag 


I tid är jag ju alltid, så även idag. Först på plats.  

Dryga timmen senare är jag hemma, nöjd o pigg.  Bokat nästa veckas pass. 

Det finns ett sånt pass imorgon kväll med som jag bokat men som jag håller öppet lite, fick rätt ont i foten av allt hoppande och vridande av min fot. 

One thought on “Traditioner o rörelse

Kommentera

