Fira och firande

Förutom veckans händelse med akuten och stygn så har vi haft lite firande här hemma.  Firandet av oss och som vanligt fick jag blommor av min Jazz. 


Fira med lite bubbel fick vi ju göra med.  Jag har hittat ett bubbel som jag verkligen gillar. Victoria. 

Hade lite tur förra helgen med 


Skulle spela på en häst…. Tog rätt nummer på häst men tog fel lopp… Sicken tur eftersom hästen som jag RÅKADE satsa på vann….. O hästen jag SKULLE satsa på gjorde inte det. 

Pengarna gick som delbetalning till våra nya sängbord.  Har ju fram till nu haft byrå och ett gammalt sängbord då jag och Jazz inte kommit överens om vilka bord vi vill ha.  Dessa har varit den som vi föll för båda två.  Tycker de är skitsnygga.  Jag saknar dock en låda. Skall fundera på om jag hittar något som man kan ställa under.  Tills vidare har jag ett par lådor som vi hade i vår gamla sänggavel. Funderar även på sådana gamla ”stringhyllor” på väggen då både jag och Jazz har en del böcker som ligger utspridda 


Vi fick även fira in vårens intågande för nu i helgen så åkte vi till Jazz gamla stad o fikade o träffade lite kompisar.  Sån tur så kom värmen. Helt underbart. 

Det finns alltid något att fira.  😎

One thought on “Fira och firande

Kommentera

