It’s a Yes

Junior ringde redan i onsdags och tackade ja gällande den lilla stugan, innan han ens var till lyan som är mer centralt, som var mer ”inneboende” 

Han är överlycklig, så taggad.  Så helgen kommer bestå av packande (för honom), körande (jag o Jazz) och bärande (alla). Imorgon får han skriva på kontraktet o får nycklarna, då kan vi se vad som ingår i stugan, vad vi kan  låta ligga i kartongerna här som vi sparat för honom. 

Redan igår svängde jag förbi Rusta och köpte lite saker som jag vet att han behöver men som han själv inte har en tanke på.. ni vet, disk och städproduker som man behöver 😎. Nu har jag en hel del i skåpen som jag kan dela med mig.  

Idag skall jag iväg o köpa andra saker, något som jag tänkt förut som en ”ploj” men ändå som kommer komma till bra användning. 

”Just add water – voilá- en middag”

”Kaffe på maten” 

Funderar på om jag ska köpa typ en hel kartong med nudlar.  😎 Varför inte en hel pall. 😂

2 thoughts on “It’s a Yes

Kommentera

