Egentid

Fredagskvällen spenderades såhär. 

Bakom en kudde…. Junior var ute med kompisar, Jazz var iväg på jippo o då valde jag en film som en kollega rekommenderat. En thriller som hette ”Hush”

Jag gillar inte skräckfilmer men kan tycka thrillers kan vara okej.  Denna film var VERKLIGEN gastkramande

En döv författare i ett hus när en mördare dyker upp. Asså jag fick ta små pauser för att andas. 

Idag sover alla utom jag, fortsatt egentid. 😎

När de sedan vaknar kommer det blir fixandet för Junior.  💕

2 thoughts on “Egentid

  1. Men nääe aldrig att jag skulle kolla på skräckfilm om jag var själv hemma. Det skulle jag inte utsätta mig för. Jag gillar spänning men inte att bli skrämd från vettet!
    Ha en skön helg

Kommentera

