Hittade en lista….. 

…. Hos privatfestival som jag vill testa

HAR DU?

Folköl i kylen:
Nope, bara en starköl… O ett flak utanför som några skulle behöva flyttas in 
Något husdjur:
Aldrig mer.. efter vovven så finns det ingen plats som kan ersättas. 
En favoritsötsak?
Lakrits
Puder på dig:
Är nog 20 år sen sist, minst 
Några framtidsplaner:
Just nu bara flytten som skall ske inom ett par månader, sen har jag ju ”halvsekel” nästa år.
Några MVG:n:
Jag har mest siffror i mina betyg, men har MVG i datakunskap och kommunikation. 
Något beroende:
Njaaäää…. Jag tror inte det, fick nog inte den genen. 
Fikat idag:
Nope. 
Nagellack:
På 8 av fingrarnas 10.. så snyggt så..

 NOT
Någon vän som bor i ett annat land:

Ingen nära, min barndomsvän bor i Saudiarabien



VEM?

Avskyr du:
Ingen
Delar du mest minnen med:
En jäkla bra fråga, en barndomsvän som jag fortfarande umgås med, Hon som jag var på Kanarieöarna med i våras.  
Längtar du mest efter:
SOLEN
Stör du dig på:
På människor som delar allt på FB utefter överskriften utan att ens läsa artiklarna
Gosar du med:
Just nu min filt för Jazz är inte hemma. 
Lagar mat:
Mest Jazz då jag avskyr matlagning. 😟
Diskar:
Diskmaskinen.

VILKEN?

Tidning läser du:
Amelia, o ibland skvallerblaska
Buss åker du oftast:
Svart Express, även om det inte är ofta. 
Dag fyller du år:
En av veckans 7
Årstid föredrar du:
Jag älskar egentligen alla årstider men blir extra levande på våren 
Stad är du uppväxt i:
Stad? Moahahaha… En liten håla i Västmanland

VAD?

Gör du nu:
Skriver detta?
Är bra med dig?

Jag är en shysst person över lag, varken mer eller mindre. 
Är dåligt med dig?

Jag är tydligen alldeles för ospontan har jag hört.  
Vill du arbeta med:
Är rätt ok med det jag gör… Men grämer mig fortfarande att det inte blev något med det jobbet som jag råpluggade för… På Tesla. Det jobbet hade jag lätt tagit.  

Är roligast just nu:

Att det är helg snart.  😎

Har du på dig nu:
Svart jeans, svart top,svart blus/skjorta över 
Äger du för skor:
För många enligt Jazz men ändå mycket mindre antal än förr. 
Har du för storlek i skor:
41
Läser du för bok:
Precis avslutat Häxan med Läckberg, skall försöka mig på nåt nytt nu. Hatar att börja med nya böcker.  


Kommentera

