Att köpa ut till sina barn

Nej det har jag aldrig gjort, har aldrig ens behövt söka hjälp i hur man står emot sådan tjat.  Det är så självklart att Junior aldrig ens kommit på tanken att fråga när han var tillräckligt gammal. 

Nu är han 21 o han ringde mig från jobbet, beordrad övertid idag o slutar klockan 15.15 o skulle då inte hinna till systemet.  Han skulle bjuda hem ett par kompisar ikväll, de första sedan han flyttade dit för 2 veckor. 

Jag som är glad att han tar till sig sitt nya hem och nu gör det till sitt lovade att jag skulle svänga förbi o shoppa lite när jag ändå skulle till mataffären. 

Så nu står påsarna här o väntar på att han skall hämta upp dem sen. 

One thought on “Att köpa ut till sina barn

  1. Snällt gjort av dig att fixa lite påsar med både dryck och potatis till sonen.
    Har heller aldrig köpt ut till icke myndiga personer..men man vet ju att de får tag i det de vill ändå..men jag har rent samvete.

Kommentera

