Den svenska dagen. 

Denna midsommar har jag själv gett fan i att styra upp något för mig och Jazz.  Hans förvåning när han frågade mig häromdagen om vi skulle göra något speciellt o jag svarar sonika NEJ. 

Vi pratade lite o kom fram till att vi stannar hemma i inte gör något alls. 

Klänning på då det är just svenska dagen, midsommar. 

Lunch bestående av traditionell sill i potatis med jordgubbar och grädde till efterrätt


Ikväll är tanken att vi skall åka ner på restaurang och äta gott.  

Imorgon skall vi åka iväg till ett samhälle där det är cruising o när jag satte mig och kollade på programmet så blev jag så förvånad.  För ett av banden som spelar där känner jag väl till… Min ”fosterbror” spelar i ett av banden. Blev så paff för jag trodde inte att deras ”turnéliv” var neråt landet där jag befinner mig.  Kastar mig på Messenger och ställer frågan till honom om det stämmer o det gör det.  

Så imorgon så blir det en biltripp för att se andra bilar, o lyssnar på musik o dricker en öl eller två.  

Kommentera

