En dag i solen

Vi satte oss i bilen som tog oss till den lilla pärlan som ligger oss både nära hjärtat.  Denna gång för att se fina bilar o för att träffa min ”fosterbror” som var där för att spela.  


I kön för att åka färja så fick man se drös med fulla folk som behövde lätta på trycket….. I någons trädgård. 


Väl i samhället tog vi oss en bit att äta innan vi letade oss vidare till parken där jag visste brorsan skulle finnas. Vi hann prata lite innan han skulle upp på scenen. 


Jag har aldrig hört dem spela o blev glatt överraskad, de var grymma ju.  Att de var först ut, kl 15 var väl inte så att det var massor där o lyssnade men vi hejjade så mycket vi bara kunde.  

Sen tog vi  oss för att kolla på bilarna. En drös av bilder men nöjer mig med 2

Först min absolut favoritbil.. Ford Mustang.  *Dregglar*


Men måste säga att en annan bil tog första platsen i fina bilar för mig idag  Oh My God!!!

En bra dag. 

3 thoughts on “En dag i solen

    • Ja jag skulle ju inte säga nej om någon slängde en ”nyare variant” av den bilen 😎. Men blir jag fullskiten med pengar någongång så skall jag köpa mig en gammal variant. 😁

Kommentera

