Sol, vänskap och bubblor 

Åkte in på stan innan utsatt möte med väninnan.  Tänkte att jag skulle shoppa lite. 

In på Lindex o hittade massor av saker på rean, hade kunnat köpa med mig alla plaggen i provrummet. 

Jag försökte utmana mig själv gällande svarta plagg, inte så där överdrivet färgglatt men ändå. 

Blev en marinblå top och en vit klänning, av typ skjortmateriel med infällda fickor. 

Ett snyggt snitt på den som jag gillade. Men stod o valde på vit och ljusblå som den även fanns i. Ljusblått e inte min färg så jag valde den vita trots jag har svårt för vitt, skita ner sig på nolltid. 

Mötte upp väninnan o vi gick till ett av mina favvoställe. Hotell Dorsia, stället som är så sjukt vackert och barn är inte välkomna. 

Ett par glas Rosé sen vidare till en annan uteservering

Förbi tredje stället där vi åt sushi.  Yummie. 

Sen in på sista stället , place number One for me… Hotell Pigalle. (stället som har mina fina glas) 

Strax innan 23 var jag hemma hos min Darling igen. 

Idag har jag inte gjort mer än tvättat o varit o handlat. 

Suttit på balkongen o läst

Ikväll blir det Liseberg med Tears and Pearls för att se Miss Li…. En öl innan bara.  

Imorgon… Dejt med Junior innan han sticker iväg till Gotland och sedan iväg till Cypern. 

One thought on “Sol, vänskap och bubblor 

  1. Klänningen var superfin.
    Här has det också semester, men vädret gör att det blir en hel del inneaktiviteter. Just nu skiner dock solen.

Kommentera

