Onsdag 

Onsdag och halva semesterveckan är avklarad.  Dagens spenderades hemma, görandes typ nada.. Satt på balkongen och läste, köpte ny bok dagen innan. Jag som förr älskade att läsa har sån oro i kroppen för att lyckas läsa nuförtiden, mycket tack vare att ogillar att behöva börja med nya böcker. Jag måste sugas in direkt i boken för att fastna och det händer inte ofta längre numera. 

Jag började lite lätt med skvaller o började sedan med boken jag köpte. Den boken som jag lyfte upp enbart pga bokens namn Stöld av babian. 

2 kapitel och det känns som detta kan bli en sådan. 

Satte mig på bussen på kvällen för att möta upp Tears and Pearls på Liseberg. Miss Li på scen o vi gick in och tog en öl innan.  

Helt rödklädd kommer hon ut på scen o briljerade med sin röst. Vi blev sittandes på restaurangen o lyssnade o njöt av ölen samtidigt 

Efter hennes uppträdande så tog vi en vända på Liseberg, jag hade med mig en påse med enkronor som blir värdelösa om ett par dagar och då jag vet att jag inte kommer åka till banken och lämna in den plus att det handlade om strax över 100 enkronor bara.   Därför tänkte jag att jag kan använda dem med lotterier.  O det var ju bra då jag fick med mig detta hem 

Jazz älskar chips – Check 

Jazz tycker vi behöver byta ut våra bestick. Vann storvinsten på ”hem och hushållslotteriet” där jag fick välja vad jag ville ha.  Blev ett kit av bestick från Ernst Kirchsteiger – Check 

En bra dag. 

Kommentera

