Tar vara på värmen 

Idag är nog första dagen som jag tagit vara på ett par sommartimmar. Har min ”tidiga schemaveckan” nu så när jag kom hem tog jag med mig lite saker 2 våningar upp och samtidigt boken. Tänkte att jag skulle ”sitta in” balkongen där uppe. De dagar jag varit uppe där så har det blåst så förbannat.  Idag blåser det inte så mycket, plus att det är så varmt.

Tog upp våra gamla balkongstolar dit upp (våra vanliga får stå kvar nere hos oss ett tag till)  Vek upp boken, upp med bara ben på andra stolen, drog ner linnet o behås axelband o njöt lite. 

Balkongen är lite mindre än den vi har idag men inte så man blir instängd. Lite mer ”öppet” då jag inte har något tak över. Men å andra sidan har vi inte en stor tall som tar all kvällssol sen heller 

Nästan ingen insyn alls…  Mycket tack vare den inramningen den förra ägaren gjorde med bambu. 

Liten stund där ute sen är jag inomhus igen. Lagom är bäst. 👍😎

Kommentera

