4 av 5

Jag har ju sagt att jag skall se till att bära upp minst 5 omgångar per kväll till lyan.  Igår blev det 6 vändor men idag blev det bara 4… För jag har haft en sån sjuk huvudvärk hela dagen. Det har känts som en sån värk som man får när man druckit för lite vatten så jag har verkligen hällt i mig det idag… Hjälpte föga… Efter jobbet in på affären o köpte piller o det försvann lite i alla fall. Upp i lyan alltså några vändor… Bland annat bar jag upp mina indiansaker, de som jag är så rädd om och vågar inte packa ner dem utan bar dem direkt i händerna 

Min fredspipa. 😁. Den är så lång att det var omöjlig att ta en bild med mig ”rökandes” denne.  Hahaha

Jazz pysslade där uppe lite ändå… Slipade väggen o även sovrumsdörren… Men hade ingen vit färg kvar att måla dörren.. blir för mig att shoppa lite efter jobbet imorgon 

Blev så nöjd med detta. 😁

På torsdag skall vi försöka pallra oss iväg till IKEA för att köpa den delen som vi skall bygga ut tv-bänlen med.

Sakta men säkert…. O lördag kommer junior hem o hjälper oss med flytten, den delen som är den tunga som jag inte orkar bära. 

Junior ja…. Han har det VÄLDIGT bra borta på Cypern…. Fest veckan lång men håller kontakt med mamma sin.. skönt… Sen har han träffat en tjej där nere som han blivit förälskad i.. o hon i honom… En norska…. Jojo…. Fortsättning följer känns det som.

Kommentera

