Att se något på olika sätt. 

Fick se en bild på FB kände direkt att detta är något som tilltalar mig. 

Toppen. Helt ljuvlig. 

Går därför inte på butikens hemsida för att se vad den kostar o ser bilden de har där….. Asså. 

Ser en så fruktansvärt boring bild

Ser man även kjolen på första bilden så ville jag se hur den såg ut. Den såg inte e lika tråkig ut dock.  


Jag som är rädd för färg… O föredrar svart o vitt så är väl detta något som kan passa med en liten touch av färg. Men om jag även skulle köpa kjolen så kommer jag nog aldrig använda dessa samtidigt, de må fungera bra ihop men lite för mycket ”blommönster” på en gång för mig.  

Hoppas att plaggen är lika fina i verkligheten. 👍

One thought on “Att se något på olika sätt. 

Kommentera

