Idag är dagen 

Idag är dagen, dagen vi flyttar upp 2 våningar. Vi skall bara få upp allt på den våningen. Jag skall hämta Junior kl 10 nu på morgonen, han får bära de tunga möblerna tillsammans med Jazz.  Jag har fasiken burit upp det mesta av allt annat. Så jag kommer med gott samvete låta dem göra det.

Igår så passade jag på att sitta på balkongen i solen läsande ut boken jag håller på med.  Jag är glad att hon som bodde där innan har satt upp bambun o jag förstår varför hon gjorde det.  Det skärmar av en hel del 

Man kan tänka sig att det blir för instängt men man ser rätt mycket mellan ”spjälorna” 

Jag är nöjd med balkongen. Den är lite mindre än den vi har här nere men kan bli så  mycket mysigare   Just nu så har vi en matta så man inte skall bränna fötterna av sig. Nästa år lägger vi in annat golv där. Men för tillfället så får denna ligga. 

Jazz ligger o sover o jag sitter här med mitt kaffe o njuter av ledigheten. (1vecka kvar till semestern)

Kommentera

