En dag i taget

Då har tisdagen gått med, bara 3 arbetsdagar kvar. 

Idag så gick jag lite tidigare för att ta min friskvårdstimme.  En rask promenad i skogen här hemma innan jag hämtade grejerna för fönsterputs som skulle göras i den gamla lyan. Vill bara ha allt klart så man kan fixa här hemma med. 

9 fönster senare fick jag gå ut o tvätta från utsidan med på sovrumsfönstren som är av den äldre varianten (ej vändbara)

Då är det jäkligt gott att ha bra grejer alltså så mycket smidigare och snabbare.  ”Unger is da shit” 

En stund på balkongen med en kopp kaffe i solen fick jag efter 

Nu är det lite småplock kvar innan vi kan lämna in nycklarna o lämna den gamla lyan. 

Kommentera

