Äntligen

Äntligen är sista arbetsdagen här inför semestern. 

Igår var det ju dessutom varmaste dagen. Tjuvstartade ledigheten med att åka förbi systemet. Köpte mig en flaska bubbel o samtidigt en minibubbel då Jazz sällan dricker detta.  Öppnade den lilla flaskan igår o satte mig på balkongen med en tidning.  Läsandes… Bakom en uppfälld parasoll. Jag är inte den som uppskattar gassande varm sol.  Om jag inte ligger vid en pool eller strand 



Min Jazz gjorde mig väldigt glad häromdagen när han helt sonika gick från sina egna önskningar över en del av hemmet för att göra mig glad. Han såg till att min älskade ögontavla får plats… Nu måste vi bara hitta en skänk att ha stående där under. 


Nu skall jag bara beta av cirka 7 timmar till… Men SEN.  😎😁

Kommentera

