Första dagen…. 

Jag säger SEMESTER klockan 15:00 igår fredag, men Jazz hävdar att min semester börjar klockan 8 på måndag. 😁 

På jobbet igår märks det att det är semestertider. Här brukar vara KNÖFULLT… 

Det kändes bra att jag firade med bubbel i torsdags för igår fredag så drack jag Cola, inomhus eftersom det var sämre väder.  Där tänkte jag rätt.

Fredagskväll blev lugnt. Jag låg o kollade på Viaplay o Jazz spelade tv-spel. Vi skall ju umgås i 3 veckor så vi hinner nog.  😁

Idag skall han iväg till sin barndomskompis i gamle staden för att hjälpa honom med fönsterjobb. Då passade jag på att be TaP att dyka upp för att umgås.  Massa tissel o tassel kan jag förutse. 😎

Själv sov jag ut…. Not… Sitter här med en kopp kaffe… Kl är 6.22 o jag har vaken i 1 timme redan.  Hmmmm

Kommentera

