Dag 2

Vi hade på agendan igår, på min andra senesterdagen att fortsätta det som är ”arbete” dvs flytta över innehållet i ena garaget till andra garaget.  

Med detta gjort är det bara tippen kvar med det som vi kunde röja ut. Sen är vårt ”skall göra under vår semester” avklarad. Sen är det bara SEMESTER

Fick för mig att plocka lite hallon.. gick sådär. Inte mycket att skryta om.  Haha. 

Jazz skulle klippa gräset men gräsklipparen med bensin som bråkade så jag erbjöd mig ta den som går på el… Jävla mackapär… Den förbannade sladden är ju i vägen hela tiden

Kvällen spenderades på balkongen läsandes… 

Jag trivs verkligen i den nya lyan… Att få njuta av vyer från vårt kök

Dag 3 idag…..  Inget ”jobb” utan mer inspiration för att färdigställa hemmet.. fortfarande kartonger kvar här o där.  

One thought on “Dag 2

  1. Vilken rolig trägubbe!!! Löv it!!! 😍 Skulle vara livrädd att klippa gräs med en sådan gräsklippare, ser framför mig hur det skulle sluta. Hahaha …
    Kul att läsa att ni trivs så bra i den nya lyan 🤗

Kommentera

