Mmmmm…mat 

Sitter vid vårt Barbord o kikar på Jazz när han fixar mat. En ny Amelia i brevlådan idag så det roar jag mig med. 

Okey… Jag har allt varit flitig jag med, tvättar inför vår tripp på lördag. Vill ju ha rena kläder i resväskan. 

Vi var även till närmsta köpcenter då Jazz behövde fixa armbandet till sin klocka.  Sprang in på rean o vips hade jag shoppat ett par toppar. 2 styck för 190 pix

Se… Inte svarta 😎

En liten kul grej… Var ute efter typ lätta sandaler och kollade runt på rean för att se om jag hittade några och sitter och skall ta på mig ett av paren…. Tänker då.. ”men har jag inte de här skorna redan?” Bestämmer mig för att inte leta vidare utan verkligen kolla ordentligt hemma. 

Går ner i förrådet (det som vi inte behövde byta utan har samma som förra lyan) 

Jag hittade en hel kartong med sommarskor.  Haha. 

Inte lätt att vara kvinna o hålla koll på alla sina skor.  😎

2 thoughts on “Mmmmm…mat 

Kommentera

