Sista dagen 

Sista semesterdagen o vi varvar balkonghäng med sysslor som bör göras innan vi skall in i ekorrhjulet 

Övernatten-jästa bröden luktade gudomligt o blev jäkligt goda

Sen gick Darlingen min ut o klippte gräset. Håller på fortfarande då han envist försökte få gång den bensindrivna klipparen men fick ge upp o ta den elektriska.  (Den där jävla sladden gör en galen) 

Själv höll jag mig inomhus. Hade en plan med alla svärmorstungor jag hade,.. för lite plats för alla krukor så jag tänkte att jag tar in favvokrukan som vi haft ute.. (har fått stått på tork hela vår semester) … O planterar alla i den. 

Tanken är att den skall stå i hörnet (det är inte så mörkt som på bild då det nu står en hög med kartonger på höger sida som skuggar). Nu skall jag ha en hylla till så den blev nog lite för stor. Jaja.  Ilands-problem 

På måndag är det jobb igen o då blir det hårdhanskarna på igen gällande vikten, och träning.  Jag som är helt ointresserad av märken köper kläder baserat på vad jag har råd med, behöver och som funkar.  Köpte nya träningskläder på Jula (!?!?). Ett par tights, 2 toppar för 90 spänn.  Haha. 

Jaja…. Just nu vill jag inte ens tänka på hur många kilon jag ätit på mig under sommaren.  Skall heller inte kolla det.  Bara sätta igång med träningen igen…. O avvänja mig med sockret.  Giftet.   Brukar gå ganska smärtfritt för mig dock, men behövs verkligen göras.  


2 thoughts on “Sista dagen 

  1. Vilket kap!! Visst är det kul med nya träningskläder men jag är verkligen inte sugen på att lägga över 600 kr för ett par byxor!! Heja dig som är igång igen 🙂

Kommentera

