Första dagen. 

Då har man tagit sig genom första arbetsdagen och ligger i soffan och tar igen mig. 

Idag är det dags att ta tag i motion, mat och sånt. 

Det märks att affärerna är medvetna om att många börjar sitt ”nya liv” efter semestern…. Billig frukt. 👍😁

Så nu har jag införskaffat lite så jag kan bryta den onda cirkeln med socker igen. 


Passade på att kasta på mig träningskläderna och begav mig ut på en PW mer Sommar i P1 i lurarna 


Igår lyssnade jag på Magda Gads sommarprat, sen Johan von Shreeb och idag tog jag Anders Göranzon

Så intressant med folk som brinner för något så som de gör. 

Kommentera

