Dag 3 och 4

Dag 3 och 4 försvann i ett nafs, och imorgon är det fredag. Lovely. 

Yogan blev ju inställd och jag har bara orkat mig genom en promenad vilket blev i måndag. 

Dag 3 och 4 har gått rätt bra på jobbet, har min ”tidiga vecka” så jag slutar ju redan vid 15. 

Jag har förundrat över de som håller på med renoveringen i vår lya då de tydöigen att de har företräde till våra parkeringsplatser… Jag står ju alltid till vänster på bilden, framför vår garage. 


Strax innan så hade det även stått en bil med släpkärra här nere med .. nu fanns det plats på gatan så jag ställde mig här.  Det är ju bara tillfälligt som de är. 

Dagen efter kom jag hem igen….  De har stått där nere och monterat möbler.  Varför… Varför ställer man sängramen på på vår sida? 


Idag däremot så fick jag använda min plats… Men som sagt… Det är ju bara tillfälligt. 

Helgen blir lugn, vecka innan lön o vi är rätt panka både jag och Jazz så det får bli en hemmahelg. 

Kommentera

