Tankat på kärlek och energi

Som ni vet har ju Junior mått lite sisådär under vår och sommar, det har varit rätt tufft med tanke på att han inte bott hemma, samtidigt att man skall hitta en bra nivå att ligga på i gällande vår kontakt. Tillräckligt mycket så jag skall känna mig lugn men samtidigt lika lite så Junior inte skall känna att jag är för på. 

Vi hade pratat om att träffas i helgen, att han kommer hit så han skulle få träffa Jazz med. Jag har förstått Junior även saknat honom. 

Igår vid lunch ringer han o han är bakis som satan, blev därför förvånad när han sa att han gärna kom och ville umgås . Sagt o gjort, jag åkte dit för att hämta honom, åkte förbi affären så han kunde köpa dricka innan.  Väl hemma hos oss så tog vi lite filmtittande.  

Laddade ner ”Logan” o vi började kolla, jag och Junior medans Jazz gick in till sängen och läste.  Inte hans typ av film detta. 

 Ett par timmar senare så började han kvickna till o kunde få i sig lite mer än bara vätska. Jazz hade innan jag hämtade Junior lagat mat, 2 olika rätter då jag inte gillar det Han ville laga… Haha. Ostgratinerad broccoli och kassler till Jazz o ost/kasslersås o pasta till mig.  När Junior blev hungrig igen så blev han lyrisk över att få äta broccoligratängen 

När jag körde hem Junior sedan så kände jag mig så lugn, glad och tacksam. Att få ha honom hos mig en dag så här gjorde susen 

…. O som Junior sa… ”Jag vaknade, mådde svindåligt och kände att jag vill va hos mamma, soffmys hos mamma” 😂

Filmen Logan (Wolverine)… Var rätt bra 👍. Jag har alltid gillat ”Marvelfilmerna”

Kommentera

