Slår tuppen 

Klockan är 5.23 o jag ligger iofs i bingen.. påklädd och fixad iofs.

Jag har hunnit köra Jazz till jobbet, fixat iordning mig, fixat matlådan för dagen och klockan är bara 5.23. 

Det blir en lång dag. 


Igår eftermiddag dock .Då njöt jag i solen när jag kom från jobbet, hur många goa sommardagar har vi kvar liksom? 

I Söndags blev vi äntligen klar med den sista möbeln och jag har fått upp mina glas och därmed har jag fått bort de kartonger som stått i vardagsrummet, eller… En kvar men den skall ner i garaget tillsammans med tomma kartonger.  


En liten missberäkning dock, visste ju att hyllan är lite smalare än tavlan (tavlan som jag bara älskar och vill ha uppe) Hade tänkt köpa mig en golvkandelaber att ställa på ena sidan o en högre växt på andra sidan. När hyllan kom upp ser jag att det är alldeles för liten yta för det, (stylingen på hyllan är ännu inte riktigt klar, håller på att flyttar runt saker för att hitta rätt ställen 😎) 

Hittade en ny serie (för mig) igår dessutom. Mycket lovande. 

Annars…… Njuter jag av att det är min ”tidiga” vecka o kan stämpla ut redan vid 15. Just Love it. 💕

One thought on “Slår tuppen 

Kommentera

