Fint men kallt. 

Igår så hade jag och TaP bestämt träff på Liseberg, för att se Magnus Uggla. Utgångsläget var att det skulle vara okey väder o som tur var så var det det. 


Träffades ett par timmar innan så vi tog oss ett par öl.  Jazz kom förbi någon timme bara, han är ingen fan av M.U så han stack innan det körde igång. 


Vi stannade kvar där bakom baren, kollade via skärmarna. Ljudet nådde ju bra 👍😎👍

Fortsatte sedan till favvostället Hotel Pigalle för att ta en drink innan hemgång


Jag är inte bara trött…. Jag e lite berusad med. 😎 

Viktväkteriet gick åt pipsvängen igår, hade jag hållt mig till drickan så hade det funkat, men blev så där ”fyllhungrig”… Förbi Sibylla inköpte en ostburgare.  Fy faaaaaan va gott.  

Idag… Är en Annan dag.  

Kommentera

