Från action till ingen action alls 

I söndagskvällen tog vi oss en tripp ner på stan för att gå på bio. Vi såg The Dark Tower en film baserad på en bok Stephen King. Jag har läst många böcker av Stephen King men inte dessa Det är tydligen fler böcker i en serie. Jazz har läst dom  och ville se filmen  

Filmen var helt okej tycker jag, Jazz däremot var inte riktigt så nöjd men det beror ju på att han läst böckerna. Det är ju rätt vanligt. 

Innan tog vi en fika o där kände jag hur jag blev lite skrovlig i halsen och under natten slog det till. 



…. 3e dagen nu o min hals är om ännu värre.  ”Tur” så har man feber… Då sover man bort det mesta. 

One thought on “Från action till ingen action alls 

Kommentera

