… men vill livet fortsätta kn**la mig i röven. 

Junior är på väg hem från Stockholm, dit han åkte för att göra testerna inför GMU… Fick veta via morsan min (junior hade sms:at med min systerdotter) att han inte klarat testerna. Han hade inte blivit godkänd av psykologen. 

Hur och vad han gjort har jag inte fått svar på ännu. Vi har haft sms-kontakt. Jag blev ju väldigt orolig med tanke på hur allt varit det sista året… Men jag behövde inte oroa mig 

Han berättar att han imorgon skall köra igång med Kickboxningen igen och sedan undersöka andra vägar till sin dröm. 

Han berättade att han och morfar igår efter testet hade åkt till kusinens grav, ni vet Han som blev dödad i vintras.  

– man får lite perspektiv på livet då Mamma 

Min kloka, fina down-to-earth son. 💕

3 thoughts on “… men vill livet fortsätta kn**la mig i röven. 

Kommentera

