Små steg 

Idag så åkte jag och Jazz till köpcentret för han skulle in och fixa ett klockarmband, så medans han var inne i butiken satt jag utanför på en bänk och väntade, ni vet en sån obekväm sådan utan rygg. Blev väldigt trött av att bara sitta där, riktigt så stresshormonerna tillsammans med sjukbaciller OCH klimakteriesvettningarna jobbade ihop för att bryta ner mig. 

När vi var klara där så åkte vi till våra gamla ”Hoods” då det denna helg är höstmarknad där.  En sakta promenad där och avslutade med en langos innan vi begav oss hem. 

Väl hemma gick jag och lade mig en stund och sov några minuter. Helt slut. 

Himla tur att middagen hos TaP blev uppskjuten till annan gång och att hon istället kommer hit och hänger med oss en stund.  

Nu sitter jag här på balkongen i solen o dricker kaffe.  Tar vara på sista sensommarstrålarna. 

Enda som förstör är att man här polishelikoptern…. Den där jävla demonstrationen.  Suck. 

One thought on “Små steg 

Kommentera

