Dagen efter. 

Det kunde ha blivit en dagen efter men jag höll mig till cola zero igår. Det var nog första gången jag spenderade en kväll med TaP utan att pimpla alkohol. Haha. Men man kunde tydligen ha kul utan den ingrediensen med. 😎😂

Hon var så givmild att hon tog med sig både vin och chips o ändå varken drack eller åt jag och Jazz… Eller Jo.. jag åt några chips, var fortfarande mätt efter den langos jag åt tidigare. 

Massa tjöt blev det som det brukar när vi ses.  Jazz körde hem henne sen o jag stöp i säng. Börjar bli duktigt less på bristen av ork, måtte en komma tillbaka snart. 

Just nu är Jazz tillbaka på jobbet några timmar, nu trivs han ju med sina bilar på jobbet så det går liksom ingen nöd på honom… Eller som han säger 

– jag måste ju jobba och tjäna ihop pengar så jag får till den där resan som du vill ha.  😁 

Han får skylla sig själv, för man kan inte öppna en dörr till något som jag börjar se fram emot o sedan backa 😂. Jag har ju kollat regelbundet och hittar mer sådana där ”mellanprishotell”… Men det förklarade han igår att det vill han inte… Han vill ha ”finhotell”, gärna med all inclusive alt halvpension. Jag frågar honom hur vi skall hinna spara ihop det då för det är inte billigt… 

– Jag håller på för fullt Ia och vi kommer hinna fixa detta tills februari. Var så lugn.   😁😎

Det är ju ingen snack om att det är han som drar in mest pengar i vårt hem.. klart att även jag tjänar pengar men han jobbar mycket.  O han är väldigt mån om oss.  Han är guld värd. 

Nu ligger jag här på soffan o tar igen mig.  Provar min test av att göra egen ”noccoglass”…  Var sådär… Lite fadd i smaken.  Men allt måste man ju testa. 😎

One thought on “Dagen efter. 

Kommentera

