Skrattets kväll. 

Vilken kväll jag hade igår. 

Låg och vilade hela dagen för att orka med kvällen som skulle komma. 

Jazz körde in mig till restaurangen då vi startade upp klockan 16

Vi blev ca 20 styck, alla lika glada och på topp.  Maten var lovely och ölen god. 

Restaurangen som jag valde var Crowbar, ett ställe jag hade varit en gång innan.  O all heder till dess personal som var där och gjorde vår kväll så bra.  Grym service 👍👍👍


Vårt gäng var väldigt högljudda, alla pratar i mun på varandra, massa garv åt minnen från vår tid ihop. En helt galen kväll. Galen. 

När klockan var 22 kände jag att jag var färdig, o då menar jag färdig i ordets rätta bemärkelse. Jazz kom och hämtade mig o direkt så hoppade jag i säng. 

Kommentera

