Kanske inte det smartaste kanske…. 

Jag går ju på Viktväktarna… Kanske inte det smartaste att ställa sig i baka då. Jag älskar ju ”kaksmet”.. att få slicka bunken.  

Men… Tänkte jag skulle damma av min fina KitchenAid så den får användas mer än bara vara fin. 


Nästa vecka har jag jobbat 1år på mitt jobb, just nu känns det bra.. men vet att vintern är på väg… På mitt jobb vill man INTE ha vinter… 😕

Idag var det tänkt att jag skulle börja svara i telefon men den kollegan som skulle vara ”telefonfri” idag erbjöd sig att byta med mig då en leverantör skulle komma och lyssna lite på våra samtal o då är det ju bra om man tar samtal. 😎

Mina kollegor har verkligen ställt upp för mig nu när jag varit sjuk, de har erbjudits sig byta direkt med mig utan knorr.  

Jag tänkte därför att jag skulle baka till vårt veckomöte imorgon. En liten kombinerad ett år och tack för hjälpen. 


Luktar helt gudomlig här hemma just nu.  Står o skall kallna nu innan jag skall på nästa lager.  


…. O sen sista lagret.  

Kommentera

