Att vända stressen

Idag har jag tankat på stressen…. För vårt datasystem var nere till kl 14.30.. Vi kunde inte göra ett smack… Förutom att ta telefonsamtal.  Jag skulle ju egentligen vara telefonfri.. så stressen var att man bara gick och väntade att det skulle sätta igång. Plus att man då vet att det kommer blir sjukt jobbigt. Dryga 8 timmar utan att kunna svara på ett enda mejl i vår gemensamma inkorg. Blääääää


Kollegan som har rummet där jag skall flytta in i höll på och flyttade från sin plats…. Så imorgon skall jag väl flytta in i mitt egna kontor. 👍

Väl hemma sen ringde Jazz o meddelade att han inte kommer hem, jobb dök upp så det blev ensamtid för mig. 

Bestämde mig för att ta den där svarta masken, den som gör ont att ta bort.  


Under tiden började jag kolla på Slasher som jag hade fått tips om från TaP. 

Jääääääkla….. Läskig start.  

Sen…. Var det dags att dra av sig masken…  Ujuj…  Man känner verkligen att man drar av sig skiten. 😂😁😂


Just nu har jag bäddat ner mig i sängen.  Skall upp tidigare imorgon, hämta upp kollegan. Vi tänkte flexa in tidigare för att beta av lite jobb som man fick idag som man inte hann fixa.  

Får avsluta med Bonde söker fru… För att balansera läskiga Slasher.  Haha. 

Kommentera

