Inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst.

18 år i erfarenhet gällande mitt yrke gör att jag är ganska kaxig när det gäller vad jag är bra på.

Jag är grym på kundservice. Punkt.

Vi har startat upp ett bedömningssystem där kunderna blir uppringda efter samtalet och de har möjlighet att gradera oss utefter olika vinklar.

  1. Kunskap
  2. Bemötande
  3. Engagemang
  4. Enkelhet
  5. Lyhördhet
  6. Generell nöjdhet
  7. Svarstid
  8. Uppklarade

Vi har hållit igång 2 veckor nu och vi har fått utbildning idag på hur vi skall kunna följa vår egna bedömning.

Kul läsning. 😎

Den röda linjen är jag – den övriga är vår avdelning.

Förutom graderingen 1-5 har de möjlighet att lämna ett slutord. Hon som höll i utbildningen förklarar att drygt 20% av de som gör bedömningen med 1-5 även lämnar slutord, dessa har man som ljudfiler som man kan lyssna på. 56% av mina kunder har lämnat slutord där alla utom en gett mig toppbetyg.

Den som gav mig dåligt betyg i graderingen sa bara ett ord i sitt slutord

– Katastrof

😂😂

Jag kommer inte ens ihåg den mannen så vi har nog väldigt olika syn på vårt samtal.

Hursomhelst. Jäkligt kul att följa sin egna kurva.

2 tankar om “Inte lätt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst.

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s