Att vara hemma.

Idag blev jag hemma, för jag har huvudvärk, halsont och lite illamående. Dock ingen hosta eller feber. I vanliga fall hade man ju slängt i sig ett par piller och åkt till jobbet. Hos oss har vi verkligen tydliga gränser, minsta lilla så måste vi stanna hemma. Sagt och gjort. Överenskommelse med chefen blev att jag blir inomhus idag alltså.

Igår så höll jag mig hemma, städa och sen sitta på balkongen, det var ju lite blåsigt så rejält med kläder på sig bara. Men så underbart med solstrålarna.

Jag älskar ju allt som har med nord och göra, poddar som rättegångspodden, Fallen jag aldrig glömmer, Mordpodden och Olösta fall är några som jag gillar. Fick tips om en podd med namnet ”Skyldig?”

2 försvarsadvokater som pratar om alla möjliga saker, fördomar och rykten om svenska rättsmyndigheten. Mycket intressant.

Det blir till att sova, vila och kolla på Netflix idag.

Lämna en kommentar