Att vara på ”fel” dator

Sitter nu på Jazz dator och skriver.. vågat värre men håller mig till ”ikognito-sidan” för säkerhets skull även om det säkert går att luska ut vilka sidor man varit på… men min darling är ingen IT-haj så det skall nog inte vara något problem.  Problemet är dock  min dator som strular.. råkade trycka igång datorn efter att Junior haft den o jag trodde han hade installerat något rensprogram men tror fan det var något skit med det för han hade inte installerat nåt alls… så när jag startade igång det så riktigt såg man hur kuggarna satt igång… så nu står den och rensas på alla möjliga program jag har för att räddas det som räddas kan.

… o jag som skulle kolla på film och serier hade jag tänkt.. SoA o nytt avsnitt av Arrow ser jag har kommit ut…  men jag tycker att swefilmer helt plötsligt blivit segt o jäkligt.. för många som hittat dit tro??

Kollade på film igår dock… blev eld o lågor när jag såg att min absoluta favorit i bokväg är gjord som film… Boken och filmen heter ”Horns”…. Filmen.. nja.. jag som älskade boken o tyckte den  var riktigt riktigt bra blev ju inte riktigt nöjd… den  var mer rolig än hemsk på film måste jag säga.

Imorgon skall jag ta tag i min träning med… gjorde en deal med junior igår med tanke på att han vill ha en spark i arslet för att ta sig till sin träning.. jag sa att alla dagar som han tar sig till sin träning skall även jag ta mig dit.. Han riktigt lös upp om man säger så.. haha… så imorgon finns det ingen återvändo… tisdag, torsdag och fredag skall han träna.. jag sa att jag troligen kommer ta fredagens träning under helgen istället… tids nog kommer jag börja med min morgonträning o då kan man ju ta fredagsmorgonträning….   Så nu jäklar har man satt press på mig själv.

…. men IDAG äter jag godis… hehe*

4 tankar om “Att vara på ”fel” dator

  1. Hihi, är du orolig att han ska se vilka sidor du varit på? Känner han till din blogg?

    För egen del håller jag min blogg hemlig för min omgivning. Det är hela poängen för mig. Jag vill ha friheten att kunna skriva och diskutera vad som helst, även privata saker. Om jag inte har den möjligheten så faller mycket av bloggandet för mig. 🙂

    • Han vet inte om min blogg o erfarenheten säger mig att inte dela med mig av den.. inte för han är svartsjuk av sig vilket mitt ex var och att han hittade till min blogg var katastrof så att min nuvarande älskling inte skall hitta hit är viktigt.. Inte för jag har snuskigheter längre att skriva om dock.. haha*

Lämna en kommentar